duminică, 3 iunie 2012

Suntem mulţi cei cărora ne pasă

  Azi am rîs foarte mult şi m-am îndrăgostit de nişte ochi frumoşi. Eu mă îndrăgostesc uşor, dar la fel de repede îmi trece. Pot să mă îndrăgostesc dimineaţa, iar până seara să-mi treacă. Îndrăgosteala asta pînă la urmă e doar o senzaţie. E ca un parazit care apare pentru că i se crează un mediu propice. Cum se iau măsuri în privinţa mediului, dispare şi parazitul. Dragostea... aia e cu totul altă treabă, pe aia am întâlnit-o doar o dată şi  mi-a plăcut şi m-a dezamăgit şi ce dacă?! Dragostea e mai chinuitoare decât o simplă îndrăgosteală.

Mi-e tare dor de Moldova. Mi-e dor de casă. Mi-e dor de mama. Mi-e dor...

Vreau un caleidoscop. Habar n-am dacă mai sunt în vânzare, dar vreau neapărat.

Mâine merg la teatru la piesa "S-a sfârşit cum a-nceput" de Sean O'Casey, în regia lui Horaţiu Mălăele. De omul ăsta m-am îndrăgostit în ultimul episod din Las Fierbinţi şi nu mă las pînă nu-l văd şi eu pe scenă. Mâine nu, dar altă dată.

Superba noua campanie de promovare a Vodafone, aveţi mai jos clip-ul.

2 comentarii: