marți, 26 iunie 2012

Backseat driver

De ceva timp nu mai scriu. Motivul îl ştiu doar eu. Acum scriu. La fel, motivul îl ştiu doar eu.

Am fost la Cluj. Foarte frumos. Notă bună la examen, revederi cu prietenii (ăia puţini de i-am făcut în mai putin de 2 ani), colegii, Tamara - o, nebuna mea Tamara, mută-te la Bucureşti. Mor de dorul cuiva, care a zburat peste mări şi ţări, ba chiar şi peste un ocean.

Andrei şi-a luat un aparat foto tare misto. Abia aştept week-end-ul să am o zi întreagă doar pentru poze. Animalele şi oamenii sunt ţinta. Îmi place expresivitatea. O să revin cît de curând să mă laud cu poze.

Ieri am citit cea mai prostească postare de blog. Nu zic a cui, dar conţinea multă aroganţă.

Am o prietenă pe facebook, seamănă cu Angelina Jolie, are ochi de pisică, dar si ceva special. Pot să-mi pierd minute multe uitându-mă la pozele ei. Asta e cam tot ce fac pe facebook.

Am cunoscut multe persoane faine în ultima vreme. Sunt o norocoasă. Narcisista din mine îmi spune că şi eu sunt faină, dar nu chiar aşa de faină. Am de la cine învăţa însă, iar asta e bine.

Sezonul 5 din Mad Men m-a înnebunit. Le-aş revedea cu plăcere pe primele 4, doar că nu prea am timp. Christina Hendricks e o femeie sexoasă. Dacă n-ar avea ţâţele prea mari, mai sexoasă decât ea n-ar mai fi fost alta. Nu, e sexoasă oricum.

Îmi place zgomotul pe care-l face gheaţa în paharul meu cu apă.

Melodia de mai jos îmi aduce aminte de Cluj, eram într-un taxi cu Victoria, două mândre. L-am rugat pe taximetrist să ne ducă într-un club mişto, iar el a zis că ne duce acolo unde au cîntat si ăştia de le zice Grimus. Avea teveu, ne-a pus videoclipul piesei, şi acum ţin minte, cu o tipă în taxi, şi ne-a spus cu mândrie că băiatul de la tobe e chiar băiatul lui. N-o să uit niciodată imaginile unui Cluj luminos la 12 noaptea, eu fericită, Victoria cu părul ei superb de o mănâncă din priviri toate fetele din club( inclusiv eu), un tată mîndru si melodia asta.

 "Amazing night, amazing night."

Grimus - Backseat Driver
    
  Asculta  mai multe  audio   rock


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu