duminică, 27 mai 2012

Despre lucruri importante şi mai puţin importante

  Am văzut concertul lui Adele de la The Royal Albert Hall. E sarcastică şi are simţul umorului. Povesteşte fără jenă despre iubiţi de-ai ei la care le-a scris şi dedicat piese, după care ăia au părăsit-o. Ea recunoaşte că ea a fost o bitch, iar el un asshole, apoi râde isteric. Femeia asta probabil intimideaza orice bărbat cu personalitatea ei, iar ei o iau la fugă.

 Mi-a părut rău de Bute. M-am uitat urât la soţia lui Froch, intr-o rochie roz bonbon, sărea în sus ca o capră.

Nu-mi mai place de cineva de care-mi plăcea, pentru că se comportă ca un mârlan. Not my fault!

Ana s-a tuns bob şi e foarte glamorous. E frumoasă foc şi foarte inteligentă. O s-o văd în 2 săptămâni când merg la Chişinău, pentru că deja mi-i dor. Da, da. Tot atunci o văd şi pe mami, care-i un pic bolnăvioară, iar asta nu-mi place deloc.

E Duminică şi Andrei face biscuiţi cu marţipan şi ciocolată. Acum două săptămîni nişte plăcinte cu brânză mi-au luat foc în cuptor,  încă îmi revin.

Nu mă mai zgârâie mâţa, ne pupăm şi ne iubim. Eu pe ea, că ea pe mine...Avem o dragoste neîmpărtăşită.

 În rest toate bune şi frumoase.

Adele - Don't You Remember
    
  Asculta  mai multe  audio   pop

2 comentarii:

  1. Adele, da, dam, with a big mouth, dar cu o voce așa frumoasă, iar despre box doar că, uneori unora li se pare totul prea simplu!

    RăspundețiȘtergere
  2. Voce foarte frumoasa, si cred ca personalitate si mai frumoasa. Bute, Bute are sanse la revansa :P

    RăspundețiȘtergere