duminică, 29 aprilie 2012

00:00

  După 5 ani de stat în cămin şi împărţit o camera cu încă 3-4 fete, acum am, în sfârşit camera mea. Trecerea e plăcută, dar uneori mi se face dor de oameni, mai ales acum că îs precum Kevin din home alone. Nu-mi place să fiu singură. Pe pisică o cheamă Sonya şi ne înţelegem bine, deşi nu mă lasă să mă pisicesc cu ea, scoţându-şi ghearele de câte ori e nevoie. Pisicile sunt precum femeile, niciodata nu ştii ce-i în capul lor şi atacă pe neaşteptate.

 Am primit "Eleganţa ariciului" de Muriel Barbery cu mesajul S-o termini cu plăcere. Are pe coperta o fată cu parul lung şi roşu, îmbrăcată în rochiţă albastră cu buline albe, iar în mâini ţine un arici. L'Express numeşte cartea un adevărat laborator alchimic unde fiecare îşi poate găsi rezolvarea propriilor probleme. O să revin cu impresii după ce o citesc.Ce-mi mai plac cadourile!

Acum fiecare dimineaţă începe cu un cappucino. Am învăţat să-l fac şi iese bun, bun. Pot renunţa la orice altceva, dar la cafea şi ciocolată nu. Aici mă potrivesc cu Georgiana, dac-ar fi după noi, am bea cafea şi-n loc de apă. Mi-e dor de tine, mă!

Muzica de genul Dalinda e făcută pentru cei care sunt retardaţi muzical. Cum poate să-ţi placă unul care arată ca un cocălar, are un videoclip cu pitzipoance în club şi parcă plânge, nu cântă? Exemple de alte piese stupide - yete mama yete, zeleilah, o male sin parla. Versuri proaste, muzica proastă. Ori s-asculţi asta, ori manele - gravitatea problemei e aceeaşi. Gusturile se discută şi ar fi bine să se discute.

Probabil aţi văzut vreodată cum se îngrijeşte o pisică, procesul e meticulos. Azi am reuşit să o filmez pe Sonya în timp ce se spăla, ba i-am făcut şi poze. Poftiţi de vă uitaţi la ele.



4 comentarii:

  1. Ce scumpa e! A renuntat la spalat la un moment dat, se simtea intimidata probabil :)))

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu m-am mirat cand m-a lasat asa aproape, de obicei in astfel de momente nu vrea spectatori :)

    RăspundețiȘtergere