duminică, 18 martie 2012

Îmi doresc...

Am avut o zi frumoasă azi. A fost soare, cald. Îmi era dor să fotografiez şi azi a fost o zi potrivită pentru asta. În centrul Clujului oamenii îşi doresc diverse lucruri - nutella, sex, copii, sărutări. Alţii vor o bere la malul mării, imaginaţie, să ia licenţa, să fie iubiţi, să ajungă în China sau America. Eu n-am scris nimic, doar m-am gândit că aş vrea o ciocolată. M-am ales cu un suc de portocale însă. Mai jos aveţi poze. Ultima e pentru Cip. Ti pup!


Şi nişte muzică dacă poftiţi:
Marvin Gaye & Tammi Terrell - Ain't no mountain high enough

Asculta mai multe audio diverse

4 comentarii:

  1. You are a gorgeous, gorgeous human being.

    RăspundețiȘtergere
  2. I love you, Amychka! So that you know, Marvin Gaye's song is from the folder with all the music you gave me. When i was going through it, I started thinking of you and realized how much i miss you and people like you here :( Distance is a pain...

    RăspundețiȘtergere