vineri, 24 februarie 2012

Răceală, ignore şi... dragosteeee

Mâine fac o saptămână de cînd mi-i virusat sistemul imunitar rău di tăt, îs răcită, cu mucii pînă la genunchi, cu dureri de gît şi de cap. Lupt eu, luptă antibioticele, poate poate-i venim de hac. Cel mai insuportabil este spray-ul nazal, care, din nas se duce-n gît, de-mi vine să vomit. O doamnă azi a intrat la farmacie si a spus cu un zîmbet pe buze că se simte mai bine şi a multumit fetelor de-acolo, la care parcă vedeam ca le creşte inima, mai să nu le sară pe tejghea. Ce-i drept se şi vedea că doamna se simte bine, că pana si ea la 55 de ani, sau câţi o fi avînd, arăta mai plină de viaţă decît mine. Cînd eşti bolnav, nu-ti doreşti nimic altceva decât să te faci bine, da' chiar nimic.

Am constatat că ignorarea e o armă puternică atunci cînd cineva te sâcâie.

Îmi place cum gândeşte Gaben - www.gaben.ro . Povesteşte cu o carismă de zici că nu-i drept şi adevărat , vorba lui.

Cred în oameni şi îmi plac oamenii care, la rîndul lor, cred in oameni.

Mâine mergem la Muzeul de Istorie a Farmaciei. O să ne fie dezvăluite misterioasele ingrediente ale poţiunii magice numite Elixirul dragostei , deci trebuie să mergem neapărat. Vedeţi aici mai multe http://stirileprotv.ro/stiri/ardeal/de-dragobete-clujenii-vor-putea-tine-in-mana-formula-magica-pentru-elixirul-dragostei.html Mi se pare ingenioasă ideea Muzeului şi o susţin, cu atît mai mult pentru că muzeul riscă să se închidă.

O melodie care-mi place:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu