vineri, 3 februarie 2012

Frânturi dintr-o zi de iarnă

"Papă, cafea?"

"La cât ajungi in Bergamo? Puţin, bine..Într-un ceas bun. Ciao!"

"Ce faci, măi? 8. No, şi? Şi-acum de ce te caci pe tine? .... No, şi-acum de ce te caci pe tine, Irina style, pentru 2 puncte?...Eu nu vreau Karma, nu...nu vreau Karma. Pe Memo acum, aşa că aţi face bine să vă aduceţi funduleţele până-n centru si să-mi daţi bip când ajungeţi".

"Ce face Emilia?...îîhî, ăă, no, să-i zici c-o să trec pe la ea mâine".

"Multi încearcă să fie bărbaţi, dar la puţini le iese".

"Continuaţi, continuaţi, voi n-aveţi nicio scuză, eu am..sunt însărcinată un pic...în a 3-a lună. Şi nu mestecaţi gumă...serios..vă puteţi îneca."

"Ieşim? nu? Da, e frig. Chiar nu vrei să ieşi?...no..poate..totuşi..haide, îţi chem un taxi la uşă....aha...că nu pot să conduc dacă beau, ştiu eu un loc fain unde se găseşte ce-ţi place ţie...hai, nu fi mofturoasă, hoaţo."

"Să ai o noapte turbată"

"Şi...
The Weeknd - Wicked Game

Asculta mai multe audio rnb
"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu