marți, 13 septembrie 2011

Scrieri, poze si muzici

Ce mă amuză femeile care spun cu un fel de mândrie mascată cu frustrare si ah, "sunt complicată". Îi fi tu o integrală nedefinită, a? Şi..vrei sa-ţi bat din palme?

Îmi place să-mi hrănesc animaluţele, simt un fel de măndrie placută, că au nevoie de mine. Raţele si porcii fac mare gălăgie, deci ei sunt prioritari la dat papă. Iepurii sunt în dezavantaj, având in vedere că nu pot scoate mare zgomot. Nu mi se pare corect punct

Câinele e foarte jucăus, câteodata obositor de energic. Când îl las dezlegat, îmi roade şlapii si mi-i ascunde prin flori. Ştie că oricum e legat după isprava asta, aşa că se întinde pe jos şi stă cuminte sau latră la trecători, semn că "fac eu rele, dar mai fac şi bune".

Au mai rămas două săptămâni până mă întorc la Cluj. Iarăşi viaţă de cămin, cu fete bune si mai puţin bune, mai spălate si mai puţin spălate, mai ipocrite sau mai cretine şi lista poate continua. Dar imi place. Diversitate.

O parte din poze făcute vara asta:















Si o melodioară de la băiatul care e frumos si blond si brunet :) De voce nici nu se pune problema. Probabil piesa transmite cel mai bine ce simt şi cum mă simt - nevoie acută de libertate si de uitare.

The Calling - Wherever You Will Go

Asculta mai multe audio diverse

Sau mai bine aşa. Da.
Natalie Imbruglia - Torn

Asculta mai multe audio diverse

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu