duminică, 24 iulie 2011

27 de ani...

A murit Amy Winehouse. Era una din preferatele mele. Am mai scris despre ea aici, pe blog. M-am gandit la faptul ca nu mai are mult de trait atunci cand i-am vazut prestatia la concertul din Belgrad. Totusi nu m-am asteptat. 27 ani...

Ma gandeam azi ca suntem atat de avansati si pretindem ca suntem puternici si tinem totul sub control, dar in fata unor lucruri precum drogurile si alcoolul suntem neputinciosi si mici. Ne domina, ne schimba oamenii de langa noi, iar apoi ni-i si iau...

Unde din piesele mele preferate ale ei:

Un comentariu:

  1. Foarte multi artisti consacrati au murit la varsta de 27 de ani .. ciudat poate dar din aceeasi cauza - supradoza.Jim Morison, Jimi Hendrix, Janis Joplin, Kurt Cobain. Am putea crede ca aceasta varsta este predestinata mortii artistilor mari cu slabiciuni narcotice. Paradoxal, tot narcoticele au scos ce e mai bun din ei. Intrebare de proba: Credeti ca si-ar fi dorit sa mai traiasca? In conditiile in care lumea lor era alta ... desi viziunea noastra era una inaltatoare? Tot respectul meu pt ei .. au lasat in urma mult studiu de caz. Pacat pentru ... slabiciunea lor.

    RăspundețiȘtergere