duminică, 15 mai 2011

Muzica copilariei mele

Cand eram mica, in casa mea se asculta Roxette, The Beatles, Scorpions, iar mie-mi mai placea si Julio Iglesias. Imi inducea o stare de bine si ma facea sa dau din solduri cand auzeam melodiile lui, vrei nu vrei. Si acum imi place de el. Pe atunci nu stiam spaniola si nici acum nu o stiu, dar oricum, ce poate sa cante cu atata pasiune, daca nu dragostea...

Părinții lui, Dr. Iglesias Puga și Maria del Rosario au avut grijă ca fiul lor, Julio, să studieze Dreptul la Universitatea Complutense din Madrid, dar viața nu l-a lăsat sa-și termine studiile din cauza unui accident de mașina ce l-a lăsat paralizat pentru un timp în care a realizat că cea mai bună metodă de a-și canaliza durerea morală ṣi fizică e să se închidă în minunata lume a muzicii. Totul a început atunci când într-o zi când era internat în spital, a primit o chitară de la medicul care-l îngrijea. Așa, pe scurt, a început fulminanta sa carieră care se întinde pe o periodă respectabilă de 40 de ani, încununați cu numeroase albume răsplatite cu aur, platină și numeroase distincții, uneori unice în lume. A avut 2 sotii, cu una 3 copii si cu alta 5.

As vrea sa merg la un concert de-al lui. Cred ca mi-ar trezi amintiri placute si m-as simti mai mult decat bine. Privit video-ul asta si ce atmosfera e, acolo vreau sa fiu!

3 comentarii: