miercuri, 6 aprilie 2011

12:47

Imi plac porumbeii care vin la mine la geam si bat cu ciocul, de parca m-ar saluta. Daca as lasa geamul larg deschis oare ar intra in camera? Probabil ca nu.

Trebuie sa imi schimb regimul, sa adorm si sa ma trezesc la o ora fixa.

Nu beau cafea des, mai ales daca trebuie sa o beau singura, dar asta de azi e mult prea buna. Ieri pe strada in urma mea un barbat si o femeie vorbeau despre tigari.

Ea: "Si te-ai lasat pana la urma?"
El: "No, m-am lasat tu, da' cand vad pachetul de tigari la colega pe birou, asa mi-as face o cafea si pana nu il fumez tot, tigara cu tigara, nu ma las".

Trebuie sa fac sport, acum ca a venit primavara, dar mereu gasesc scuza ca adidasii nu mi-s tocmai confortabili.

Sunt calma si implinita, oare asta se datoreaza lui?

Citesc jurnalul unei amante.

Mi-a trimis mama un lac de unghii fara culoare din Basarabia care imi face unghiile sa creasca mai rapid. Imi place sa aud cum se lovesc de taste. Totusi as vrea o culoare pe ele. Pe unghii. Sau pe taste. Nu ma pot hotari.

Imi este dor de Amy.

Vreau un aparat foto bun. Si-un caine. Sa ma plimb in orasul asta superb si sa fac poze. Iar in urechi sa-mi cante asta:

Feist - Mushaboom

Asculta mai multe audio diverse

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu