joi, 6 ianuarie 2011

60 de zile

Saptamana de dupa sarbatori este toata despre sarbatori, mai exact toti iti dau intrebari cliseice de genul "cum a fost de sarbatori?", "cum ti-ai petrecut revelionul?", nu ca i-ar interesa atat de mult, dar asa-i frumos si asa incepe o conversatie dupa vacanta. Trebuie sa raspunzi si sa intrebi si tu si,eventual, sa stai sa asculti raspunsul.
Nu m-am gandit la trecerea dintre ani la 2010 si cum a fost, pentru ca m-am gandit la asta in cursul anului, si ajunsesem demult la concluzia ca a fost unul frumos. Si nici nu-mi puneam vreo dorinta anume, daca nu mi se cerea. Am zis ca vreau sa ma angajez in 2011, sa fac bani, sa nu mai fiu un trantor. De fat nu exista genul feminin pentru trantor, drept urmare cuvantul asta nu mi se poate atribui mie, unei domnisoare puturoase ( a se citi "lenese").Dar nu despre asta e vorba, vorba e ca vreau sa muncesc, sa vad si eu cum e sa ma trezesc dimineata devreme,sa-mi fie somn toata ziua, sa ma doara capul, sa am responsabilitati, sa vad ca nu stiu sa fac nimic pentru care sa merit bani, sa-mi fie rusine si sa invat, ca doar in cv-ul meu asa scrie:"Nu am experienta, dar sunt dispusa sa invat", sa dau peste un sef sever, care sa ma mustre cand gresesc sau cand nu stiu.

Oricum de sarbatori a fost foarte frumos, pentru ca am fost cu omul meu, si nu conta ce faceam, atata timp cat eram cu el,pentru ca oricum ne place revederea, fie ea cu sarbatori sau fara. E grea perioada de "reacquaintance". E dificil sa nu-l vezi o luna, parca nu-ti vine a crede cand il vezi si e ciudat sentimentul, de parca trebuie sa facem cunostinta iar si iar, si-apoi abia ai inceput sa te obisnuiesti si trebuie sa pleci. Si nu-mi place sa plec dimineata la 5, ce aiurea e sa pleci dimineata la 5. Imi place ca am petrecut mult timp in casa, faptul ca stam in aceeasi camera, eu lucrand la lap-top-ul meu, el la al lui, fara sa ne simtim aiurea ca nu interactionam, mi se pare un lucru bun. Tot indragostita sunt...

Tocmai am stranutat asa tare, incat cred ca m-au auzit si vecinii, iar colega mea mi-a facut semnul asta:

Tare ori ce? A, si ca tot veni vorba de munca, urmariti asta:


Si o melodie foarte frumoasa. Si cred c-o sa reiau "Frenetic" in curand.

julie london - fly me to the moon

Asculta mai multe audio diverse

4 comentarii: