duminică, 5 decembrie 2010

Mosule, un caine daca se poate...


Daca pana acum mi-am dorit sa stau singura, acum pretentiile s-au mai inmultit. Mi s-a pus pata.Vreau un caine. Un cocker spaniel. Abia astept sa fiu fata cu cainele, sa-l scot mandra la plimbare si toata lumea sa-i zambeasca si sa-i faca complimente, iar el sa mearga tantos inainte.

-La Nomi se mai nasc caini ca Jerry?
-Da
-Vreau si eu.
-Da ce ti-o stat?
-Vreau un caine.
-Esti sigura?
-Da
-Mai gandeste-te.Cu asta n-o sa ai nici bani, ca crapa tot, si nici liniste, ca nu sta locului.
-Ap' atunci mata.Vreau o jivina ceva.
-Ia-ti un pestisor.
-Un pestisor nu-l poti plimba.
-Un hamster.
-Nu-mi plac rozatoarele.
-Dezbate-i dintii atunci.

-Ia-ti un caine mic, glamurnii.Are la noi vecina de la 7, ii caine si el, mic, da' caine.
-Da, sa se uite lumea si el si sa zica ca-i frumos.
-Da unde ai sa-l tii?
-La primavara, cand se muta Dragos.
-Mai bine faceti-va un copil.E cam tot aceeasi.
-Un copil nu-l poti plimba deodata, trebuie sa astepti pana pe la vreun an, doi, pana atunci ii cacacios.
-Tu, mai in scurt, n-ai cu cine te plimba.
- ...
-Gaseste un Dragos in Cluj.
- ...
-Doar pentru plimbat asa.
-...
-Dar cand se muta Dragos?
-In primavara.
-Daca vine, o sa-l plimbi pe el atunci.Cred ca pana atunci ti-o trece dorul de caine.Vezi si tu.
-Ma intrebam oare ce-as vrea de la Mosu'
-Un ren!
- :)
-Ce face Anica?
-Invata o poezie pentru maine.
-De-a lui Grigore Vieru?
-Ilie Mirea.
-Contemporani.
-Cred.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu