miercuri, 1 septembrie 2010

Frenetic continuare

-Unde-i David?
-Ne cunoastem?
-Da, am fost acum 2 zile pe-aici.
-Multe femei au fost acum 2 zile pe-aici.
-Unde-i David?
-Cum arata David?Cat de mult i-ar placea aici, presupun ca nu locuieste aici.Si, nici nu sunt sotia lui.Esti tu?
-As vrea eu.
-Stii sa gatesti?
-Ce treaba are asta cu casatoria?
-Asta am intrebat-o si eu pe o domnita de 11 ani.Mi-a zis "Ca sa aiba energie sa te tot sarute, trebuie sa ii faci cafea, si, cateodata, cartofi prajiti".
-Simplu, se stie.Stiu sa fac cartofi prajiti.
-Atunci il poti lua de barbat.
-Daca il gasesc, evident.
-Si ce faci daca afli ca nu ii plac cartofii prajiti?Te reprofilezi?
-Ar trebui s-o intrebam pe micuta.
-Pun pariu ca va raspunde "Atunci va trebui sa gasesti unul caruia ii plac".

Zambesc

-Poate vrei sa bei ceva?
-Gin cu tonic.Cum te cheama?
-Maria.
-Liza.
-Incantata.
-Ar fi bine sa spunem asta dupa o perioada de timp.E ca si cum ai intalni un urs, i-ai spune "bucuroasa", iar in doua minute asta te mananca.El sigur ar fi bucuros.
-Nu trebuie sa fim mereu precauti.Daca am controla de doua ori usa la iesire, s-ar putea sa treaca cineva pe langa scara ta fara sa-l intalnesti.Te-ai priva atunci de posibilitatea de a te gandi ranjind multumit ca la o comoara "Daca ma opream la usa, nu il mai intalneam pe Ion".Poate ca Ion e doar un betiv, care trece in fiecare zi pe langa scara ta in drum spre bodega.Dar poate s-ar lasa de baut si ar deveni un bun arhitect, daca tu nu ai mai controla obsedat usa.
-Pentru unii oameni merita sa zabovesti la usa, ca sa nu iti para rau eventual ca nu ai facut-o.
-Nu cred ca ti-ar placea daca ar gandi si despre tine cineva astfel.
-Gandesc deja.I-am sufocat pe multi cu iubirea mea exagerata.
-Iubirea nu poarta superlative."Te iubesc mult" e o repetitie, care devine obositoare in timp, tocmai pentru ca va trebui sa inlocuiesti mereu cuvantul "mult" cu altele care vor exprima un grad tot mai inalt de intensitate.La un moment dat o sa obosesti si o sa renunti.Si atunci totul se va termina, paradoxal, tocmai pentru ca....ai iubit prea mult.
-Banuiesc ca ai iubit?
-N-am iubit.
-Dar ai iubit?
-Am iubit.
-Si il iubesti?
-Nu stiu.
-La intrebarea asta se raspunde ori cu "DA" ori cu "NU".
-Daca nu ai avut schizofrenie niciodata, nu ii stii simptomele.
-Am auzit asta la David.I-am spus ca-i prost.
-Probabil de asta il cauti tu pe el acum, si nu el pe tine.

VA URMA


Asculta mai multe audio Muzica

8 comentarii: