luni, 30 august 2010

Frenetic

-Hey,baby!50 de cea mai ieftina vodca, te rog.
-Ce faci, Davide?
-Nu ai atata timp.
-Nu am intrebat daca ai nevoie de timp.
-Mereu te intereseaza ce fac eu...
-Nu, dar dupa bautura solicitata imi cam dau seama cum sta treaba...
-Poate nu am bani.
-David n-are bani - nu bea vodca ieftina, nu bea deloc.
-David nu mai e David.
-Aseara David era David, a baut whisky, a flirtat cu mai multe femei, inclusiv si cu mine, a luat-o acasa insa pe una.
-Normal, ca doar n-aveam sa le iau pe toate, cat or fi fost ele de dragute.
-Ma mira.
-Da, si pe mine ma mira ca imi astept bautura si inca nu e.
-Scuze.Am si uitat.
-Voi, femeile, uitati de multe cand aveti in fata un barbat.
-Si voi, barbatii, nu?
-Nu sunt gay.
-Stii la ce m-am referit.
-Da,si voi, femeile, credeti ca noi mereu stim la ce va referiti voi.
-Unde ai dormit aseara?
-Ne-am casatorit cumva?
-Da, dar nu-ti aduci aminte, pentru ca, probabil... erai beat.
-Disperato...

Zambesc.

-De fiecare data cand ma simt mizerabil, trebuie sa beau alcool de cea mai proasta calitate.
-Da, pentru ca simti ca trebuie sa te pedepsesti cumva pentru propria prostie.
-M-ai facut prost.
-Nu...da.
-Esti o finuta.

Zambesc.

-De cat timp sta femeia la masa din coltul de langa fereastra?
-De 2 ore.Dar nu sta mai mult de 3 ore niciodata.Vine la 9, bea de fiecare data coniac, cu ochii tintiti la ceas, iar exact la 12 se ridica si pleaca.La plecare imi spune mereu "sunt obosita,dar vin si maine".Nu incerc sa port o conversatie cu ea, e prea misterioasa ca sa incerc sa o cunosc.Unele lucruri sunt mai frumoase de la distanta,suspansul continuu e intrigant.Si-apoi cine stie daca imi va placea raspunsul.Eu vreau sa imi ramana in minte asa cum cred eu ca este.Nebuna.
-Ai iubit?
-N-am iubit.
-Dar ai iubit?
-Am iubit.
-Iubesti?
-Nu stiu.
-La intrebarea asta se raspunde ori cu "DA" ori cu "NU".
-Daca nu ai avut schizofrenie niciodata, nu ii stii simptomele.
-Dragostea nu e ca schizofrenia.
-Dar poate deveni.

VA URMA


Asculta mai multe audio Muzica

7 comentarii:

  1. Hey Catwalk! Mi-a placut mult si sa stii ca de-abea astept urmarea. Succes!

    RăspundețiȘtergere
  2. Excelent!!! BRAVO! Aplauze la scena deschisa pentru un nou talent iesit la suprafata.

    Imi place de mor si abia astept sa citesc continuarea.

    Kisses for my honey.

    RăspundețiȘtergere
  3. ;) este al 3-lea an in care vin in Rep. Moldova si da...imi place tare mult:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Ma bucur,buffy,mersi!

    Pt Dragos:In sfarsit un comentariu de la tine :) Ai cam exagerat cu talentul, dar oricum multumesc.Foarte placut.:* si Dor.

    RăspundețiȘtergere
  5. Ma bucur Andra, credeam ca o sa raspunzi pe blogul tau, nu de alta, dar s-ar putea ca cei de mai sus sa nu-si da seama ce treaba are Moldova cu ce am scris :)

    Oricum,sa mai vii atunci ;)

    RăspundețiȘtergere
  6. hei...buna!

    Am revenit. Gasesti o mica postare de astazi. ;)

    RăspundețiȘtergere