luni, 19 iulie 2010

Păşesc ca pe-o altă Planetă, imensă, străină şi grea...

...Aveam un vecin care asculta Nirvana in fiecare dimineata la ora 9:30 si se droga cu Dimedrol si vodca.Incepea cu "smells like teen spirit" si incheia tot cu asta.Arata foarte bine,motiv pentru care l-am luat prieten,fiind minora si proasta.Tin minte ca intr-o zi mi-a adus un cocktail facut de el intr-un pahar frumos,pe care nu i l-am inapoiat nici pana acum,il stricasem intentionat dupa 3 saptamani.Cu el am avut eu primul sarut.Invatam in aceeasi scoala,venise sa ma ia de la petrecerea de Revelion.Am ajuns aproape de casa,ne-am oprit ,imi era frig,aveam o geaca bej,smechera,adusa de maica-mea de la rusi,pe care o puteam purta pe ambele parti,una cand ploua,si alta cand era frig.M-a sarutat,eu m-am rusinat,iar cand am intrat in casa,ma gandeam daca nu cumva m-a vazut tata,care mai avea obiceiul sa fumeze noaptea p-afara,prin curte.Am zabovit la descaltat in coridor,ca sa ma gandesc mai bine la ce se intamplase mai devreme,oarecum confuza.Dupa ceva timp ne-am despartit,tot atunci i-am stricat paharul.El si-a facut o prietena,mai mare decat mine,blonda si frumoasa,care ii facea vizite.N-a trecut mult si a venit iar la mine,dar ne-am despartit peste 3 luni,de data asta insa definitiv.Acum Alex este profesor,face sport,asculta Nirvana si nu mai cumpara dimedrol...

Nu-mi place ziua de azi.Agresiv!


Asculta mai multe audio Muzica

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu