vineri, 23 iulie 2010

Cat calm!!!

Cred ca daca as putea alege un loc unde sa traiesc,asta ar fi o insulita greceasca,ca cea din "Magicianul".Oricat de mult mi-as dori sa fiu anonima intr-un oras imens,cred ca totusi as prefera unul micut,cu oameni culti si prietenosi,care se saluta pe strada cand se intalnesc pentru ca se cunosc unii pe altii.Sa ma trezesc la 8,sa merg la piata dupa mere,apoi sa merg sa-mi plimb talpile prin nisip si apa,nisip si apa,nisip si apa...apoi sa scriu.

Am luat o amenda de 50 lei de la nenea politai,pentru ca am stat pe iarba in Herastrau,eram anul doi la facultate,dar nu stiam ca n-ai voie.Mi-a cerut un act,i-am dat permisul de sedere,a intrebat daca la noi in Basarabia ai voie sa stai pe iarba,i-am spus ca ai voie,i-am dat banii si-am plecat.Mergeam si ma gandeam "inca un motiv..."

...de aceea vreau sa am curte,in curte iarba,pe iarba o fetita cu fundita roz in par chinuind un cocker cu caracter,iar alaturi un barbat preocupat de detalii si aparatu-i foto.

Ei si daca ar fi sa tot alegem...Barcelona!

Ziua a inceput bine,iar pe parcurs s-a cam stricat.Mi-am dat unghiile cu oja roz mai devreme,si le urmaresc alergand pe taste,poate ma face sa ma simt mai bine.Si..."o sa ma gandesc la asta maine,ca Scarlett.


Asculta mai multe audio Muzica

2 comentarii:

  1. Chiar "magicianul" spune ca "maine nu exista! totul este un vis in alt vis."

    Fundita roz este aproape utopica.

    RăspundețiȘtergere
  2. Utopic,dar pana ajung sa le am,asa imi place :)

    RăspundețiȘtergere