joi, 3 iunie 2010

Vreau acasa...

Vreau la tara,vreau sa-mi aduc aminte ce frumos era la bunica-mea vara,cand singura grija era pe cine mai corup sa mearga cu mine la scaldat,la iazul mare,de peste doua dealuri.Vreau sa rup merele din pom si sa le mananc si sa fac fete de cat de acre sunt,nu sa le aduc de la supermarket in punga,frumoase si intens colorate,dar fara gust.Vreau acasa!Cine-a zis ca nu pretuim ceea ce avem pana nu pierdem,a avut dreptate.Eram satula de ciorba de casa facuta de maica-mea si de capsunile aromate si dulci ingrijite cu atata insistenta de taica-miu ca acum sa-mi fie dor.

Cred ca azi refuz sa tolerez,refuz sa mimez neplacerea cu zambete si nu prea vreau sa aud banalul "zambeste,viata e frumoasa".Dispretuiesc barbatii care-si plang de mila,pentru ca se simt mizerabili,nu vreau sa mi se planga mie ca o muiere,iar apoi sa-mi multumeasca ca l-am ascultat.Discutiile astea incearca sa provoace mila,iar mila e unicul lucru pe care nu vreau sa-l simt pentru nimeni si tot unicul lucru pe care n-as vrea sa-l simta cineva vreodata fata de mine.Extrem de neplacut!

Tot mi-am promis sa nu mai deschid link-uri cu tot felul de prostii postate de diversi "cetateni" pe facebook.Iar am facut-o,era vorba de Iraq(ceea ce ma intereseaza),continea poze.M-am panicat cand nu gaseam butonul "close".Inteleg perfect cand ai descoperit niste poze frumoase,arty,care-ti bucura ochiul si vrei sa le vada si altii si atunci,logic,le faci publice.Nu inteleg insa de ce ai vrea sa imparti cu cineva imagini,care-ti lasa contractata pupila ochiului pentru inca mult timp dupa ce le vezi.Stim cu totii ce se intampla in Iraq,si faptul ca nu accepti sa ti se arate imagini in care culoarea rosie e predominanta nu inseamna ca nu iti pasa,si chiar daca ti-ar pasa,nu cred ca poti sa faci tu ceva,esti prea minuscul pentru interese prea mari.

....e obosita de invatat,nu a luat un partial,dar totusi are puterea sa zambeasca si sa jongleze o portocala...

Si cateva poze de Galati,v-am mai spus ca e frumos...uneori...







Uitasem de cladirile orange-maro,preferatele mele:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu