joi, 20 mai 2010

Imi place...

Cred ca-mi place de tine.Ba sigur imi place...

Imi place cum ma tii de mana,si,apoi ma strangi strans,de parca ti-i frica sa nu ma pierzi.Imi plac momentele cand ne privim in ochi indelung si nu se simte nevoia de a vorbi,isi au vorba lor ochii nostri atunci si nu se vor deranjati,nu se cer explicatii,caci nu prea se pot da.Probabil isi impart povestiri nostime ori dezvaluiri subtile,caci incep sa zambeasca,iar noi..ne amuzam si noi oleaca,nu c-am intelege ceva din secretele ochilor nostri,dar pentru ca ne indeamna sufletul si pentru ca ne place de noi si pentru ca-i sincer.

Imi place cand ma asez pe banca din parc,iar tu incepi sa-mi saruti mina atat de incet si cu atata atentie,de parca buzele tale si-au propus sa simta fiecare capilar al palmelor mele.

Imi place cand muzica e tare,dar eu totusi te aud spunandu-mi la ureche "esti frumoasa".Imi place cand simt pe genunchii mei degetele tale in acord cu ritmul de chitara.Te cert cand imi raman urmele pasiunii tale pe gat,dar ma fac sa chicotesc de fiecare data cand le vad.

Imi place ca incerci sa te lasi de fumat,dar privirea din ochii tai atunci cand fumezi e de-a dreptul misterioasa.Am impresia atunci ca dezlegi dileme una dupa alta,dar subtil si fara graba,un tablou intesat cu dantele innodate,cate una dezlegata la fiecare fum toxic expirat,nu trece mult si iar ti-s ochii ganditori si iar ai de lucru.

Imi place cand mergem in Barcelona si in Paris si in Bruges si port rochie rosie cu buline albe si cu umeri goi si tocuri in Paris,iar verde in Bruges si tu imi spui "ti s-ar potrivi de minune".

Imi place cand ma suni si-mi spui:"Mi-i dor,mai",iar eu m-alint,iar tie-ti place.Imi place cand mi se umple "fereastra" de pupaciosi virtuali si-ti spun ca trebuie sa ma inveti si pe mine sa fac sa apara atat de multi,dar imi place si cand imi iei fata in palme si iti simt buzele si pe frunte,si pe ochi,si pe obraz,abundent,cu pasiune si adevarat.


Asculta mai multe audio Muzica

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu