duminică, 16 mai 2010

Come baby lets drown!

...eram in tren spre Bucuresti,abandonasem cartea oarecum trista a lui Herta pe genunchi cand am vazut pe fereastra campul intins de culoare galbena,cat vedeai cu ochii,peste tot flori galbene.Daca as fi fost cu masina,cred ca m-as fi oprit sigur,pentru ca ce vezi e senzational.Aflasem de la pasagerii colegi nostalgici dupa comunism,ca ii zice rapita,un biocombustibil.Foarte frumoasa privelistea,vantul printre flori,galbenul florilor in combinatie cu albastrul senin al cerului e de-a dreptul fantastica.Ce m-as pierde prin campul galben cu tine...


Asculta mai multe audio Muzica

2 comentarii:

  1. Am chef să strivesc corola de minuni a rapiței, pentru că și eu am vrut să mă pierd prin câmpul galben. Și dacă am vrut, m-am și dus. Rapița miroase îngrozitor, te umple de polen galben și sunt multe-multe albine dintre care cel puțin una te va pișca.
    Habar n-am de ce am vrut să fiu rea în primul comentariu pe care ți-l dau, cred că e prea dimineață. Dar e adevărat ce am spus despre rapiță. Unele lucruri sunt frumoase numai de departe.

    RăspundețiȘtergere
  2. Asta n-am stiut-o,Dina.Uite ca eu nu m-am dus,ca n-am avut ocazia,dar acum ca mi-ai zis,sigur va ramane doar la stadiul de fantezie.Da,intr-adevar,unele lucruri sunt mai frumoase de departe.Si...nu ai fost rea:)

    RăspundețiȘtergere