marți, 13 aprilie 2010

It's me who sees a different you...

Si stiu ca e perfect!Campul care are iarba verde ca ochii mei,vant si soare,ambii anemici,la cativa metri un rau galagios,dar fara destinatie,exact ca si noi...

Azi se poate..azi se poate sa privim soarele si sa ne facem riduri la ochi..stam intinsi pe spate,frumosi si liberi,vad o libelula,tu stii ca-mi plac,imi aduc aminte c-am uitat sa-ti arat cum sa faci sa-mi vezi ochii ca a unei libelule,mari si departati unul de altul,nu pot insa sa-ti arat cum vede ea lumea.Imi spui ca sunt insecte amfibii,zambesc rusinos pentru ca probabil n-am binevoit la tema Artropodele.Nici macar nu ne privim,de teama sa nu stricam momentul.

Mai sunt zece minute..stiu ca te gandesti la ce ma gandesc si eu si,brusc,din euforici devenim tristi.Ma ridic usor si plec,tu nu ma opresti pentru ca e viata,si nu film,pentru ca asa e frumos si asa imi place.Nu te uiti dupa mine,si asta nu pentru ca nu-ti pasa,ci pentru ca nu momentul cu mine plecand e acela pe care l-ai ales sa-ti ramana in minte...ci altul..altele..

Asa e azi..
Asculta mai multe audio Muzica

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu