sâmbătă, 6 martie 2010

Scrieri care inspira si muzici care alina..

Nu stiu daca ai avut vreodata sentimentul ca ai atatea de spus si atatea ganduri te macina,dar,in acelasi timp,cand vine vorba sa le scrii sau sa le spui,nu mai gasesti nici un cuvant.

Astazi am ajuns,pentru a nu stiu cata oara,la concluzia ca sunt atatia oameni destepti pe lumea asta,pe care merita sa-i asculti si care merita sa fie auziti.Fiind o admiratoare de-a lui Mircea Badea,caci ador oamenii sarcastici,un pic chiar cinici si care au si simtul umorului,am dat si eu de blogul lui Paul Radu Mircescu http://pmircescu.blogspot.com/ ,in blogroll-ul lui Mircea Badea.

Nu stiam cine este si ,sincer, nici nu m-a interesat,pentru ca ii "sorbeam" postarile si "pluteam" in muzica ce insotea scrierile si imi placea la nebunie cum gandeste si simteam ca nu imi ajunge timp sa-i caut pe google numele,s-apoi pana la urma ce conteaza cine este?

Nu stiu cat timp exact am petrecut citindu-l si ascultandu-i muzicile dar cand m-am uitat pe geam am vazut ca e intuneric afara,realizand ca iar am stat la calculator mai mult decat trebuia si ca nu m-am tinut de promisiunea data mie ca "de maine inchid calculatorul si il pun in dulap".Cit tot il citeam,ma gandeam eu ca asta o fi un alt Mircea Badea,un Mircea Badea care mai uita din cand in cand de preocuparile legate de Romanica.

Dupa ce i-am citit si ceva comentarii,mi-am dat seama ca e ceva la mijloc si ca lumea,intrigata,tot ghiceste cam cine e cel care scrie.De unde si pana unde am ajuns sa aflu si eu ca numele PRM e de fapt un pseudonim.Nu stiu cine e,dar important e ca imi place si o sa-l urmaresc de acum incolo.You made my day!

Se pare ca iarna e incapatanata.Imi place ca are personalitate,are caracter si tot se mai intoarce, ca detectivul ala,Colombo,la care ne uitam cu toata familia cand eram mica...Mi se pare cateodata foarte urat felul in care ne comportam cu anotimpurile.E paradoxal cum asteptam atat de mult un anotimp,s-apoi cand asta vine in toata splendoarea sa,noi brusc ne exprimam "doleanta" c-am vrea un altul.Si cred ca anotimpul care sufera cel mai mult e iarna,si chicotesc bine cand "isi arata caracterul" si are mereu "nelamuriri" cu noi...

UPDATE:e a lui Mircea Radu daca mai sunteti curiosi sa aflati.Un amalgam de sentimente am cand il citesc si-mi place.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu