joi, 25 martie 2010

La tatzi ni-i greu..

E multa lumina,e cald si totusi sunt rece...

Mi se pare mie sau criza asta,de ce ordin o fi ea,a fost crunta cu multi din noi si poate c-o meritam,ca pana la urma tot nimic n-am invatat din ea.Tot stau pe principiul ca lumea e condusa de o mana de persoane,care dicteaza cum si ce trebuie facut sau poate chiar de o singura persoana,si,normal,vad ca nu poti sa investesti incredere intr-o singura persoana,alta decat tine(am aflat recent asta).E atat de mare discrepanta dintre cei bogati si saraci,clasa medie nu are incotro,trebuie sa treaca intr-una din cele doua,nicidecum sa fie mediu.Nu poti fi mediu,nu poti fi cu toti.

Acuma caut si eu diverse scuze,precum PIB-ul si rata somajului,pentru cei care am devenit extrem de irascibili si "stresati"(ce ma enerveaza cuvantul asta).Au trecut bunicii nostri si prin razboaie si prin foame si nu au ramas atat de iritati,si noi ne plangem acum ca nu ne ajung bani de un Rolls-Royce.Pai,draga,daca ne-am stabilit obiective mari?Da la ce iti trebuie asa masina?Ca e misto?

Cine nu se adapteaza-moare.E foarte simplu.Pai daca renunti sa fii jmecher,tata?Pai
Mai zambesc?Zambesc e putin spus.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu