sâmbătă, 27 martie 2010

Nu azi..poate maine...

Azi e una din zilele alea care ma face sa zambesc anemic si fara stralucire in ochi.Am avut o tentativa de a tine post,dar n-am rezistat mai mult de 2 zile si pastele cu cascaval gatite de Vio o sa-mi aduca mare placere.Gandul ca va trebui sa spun unui preot cu ce-am pacatuit imi provoaca neliniste,asa ca mai aman un pic,cu mare rusine.

M-am trezit intr-o stare de oboseala,de parca m-ar fi batut cineva.Am renuntat la cafea.Relatia dansei cu mine e complicata.Ne iubim si ne uram totodata.
L-am ascultat pe Mircea Badea la Zu si m-am intristat mult cand o femeie somera,singura si cu 2 copii i-a cerut acestuia enciclopedia Britannica.Ma intrista disperarea.

Daca tot ziua e pe sfarsite si zambetele si voia buna nu vin,poate pentru ca nu sunt primitoare azi,avem in plan sa tipam si sa tremuram la un horror-Fobia 2.Daca to e rau,sa fie rau.

Asteapta proiecte,mult lucru si cursuri de citit,dar...mai asteptati...nu ca n-as vrea,dar nu pot,poate maine...

Nici macar chef de Michelle a lui Donalds nu e,ceea ce spune multe..


Asculta mai multe audio Muzica

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu