miercuri, 27 ianuarie 2010

Is it time to stop being romance-intolerant?

Asa cum spunea Carrie din "Sex and the City" "acceptam e-mail-uri in loc de scrisori,glume in loc de poezie,nici nu e de mirare ca nu putem fata fata unor gesturi romantice cand suntem pusi fata in fata cu ele.E ceva ce putem sa invatam sa "digeram"?"

Nu stiu cand am uitat sa ne bucuram de romantism,cand am pierdut-o pe drum?Imi aduc aminte aveam la gradinita un baiat foarte dragut,pe care il placeau toate fetele,iar cand acesta facea un gest mai dulce pentru o fata,toate chicoteam.Gata,baiatul o iubea si nu se mai discuta!

E adevarat ca dragostea nu se masoara in poemele scrise sau in flori trimise,dar ,totusi,cand am reusit sa uitam de romantism?Cand am invatat sa fim practici si duri?S-ar parea ca in ziua de azi sunt mai multe posibilitati de exprimare a romantismului,si,cu toate astea,nu o mai facem si nici nu stim cum sa raspundem cand cineva o face.

Ninge,frig,oameni zgribuliti,nu stii ce surprize iti rezerva o iesire afara..


Asculta mai multe audio Muzica

Un comentariu:

  1. "Când am învățat să fim practici și duri?"-
    o întrebare la care un raspuns destul de plauzibil îl regăsim în cartea lui K. Lorenz "Cele opt păcate capitale ale omenirii civilizate": "Dragostea față de aproapele nostru e într-atât de diluată de mulțimea celor ce ne sunt apropiați, prea apropiați,încât urmele ei abia se mai zăresc.Cu cât avansează la oameni procesul contopirii cu gloata,cu atât mai stringent se vede pus fiecare individ în parte în fața necesității de a nu se implica emoțional".
    Dacă ceste cugetări erau actuale în 1972,când populația Terrei număra aproximativ 3,2 miliarde de locuitori, ce am mai putea comenta în prezent, când numărul acesteia s-a dublat?....

    RăspundețiȘtergere